Vážení čtenáři,
s blížícím se jarem, uprostřed podivné zimy, dostáváte do rukou další číslo časopisu Pharma News. Naše rubrika Pro provozovatele lékáren tentokrát přináší zevrubný pohled na využívání věrnostních systémů v lékárenství. Ty mohou pomoci udržet zákazníka a personalizovat mu budoucí nabídku. Není to jen systém slev a věrnostních bodů. Dopad a možné využití je mnohem širší. Na druhou stranu se často nejedná o zcela levnou záležitost a není snadné ji v malém vybudovat.
S tímto tématem hodně souvisí také další námět – lékárenský e-shop. Pro někoho červený hadr před očima, pro někoho veliká příležitost. Každopádně také nemalé povinnosti vůdčí státním orgánům a odpovědnost. Je také nutno pamatovat na omezení týkající se reklamy.
Jde-li z toho všeho někomu hlava kolem, možná se mu začne hůře usínat či se v noci budí. Pomoci může valeriana officinalis, což o kozlíku lékařském věděly již dávné generace před námi. Tentokrát najdete také pár řádků o možných výhodných a vzájemné účinky posilujících kombinacích kozlíku s dalšími bylinami a jejich pozitivnímu vlivu na lidský organismus.
Mějte se krásně
Martin Štula